Samsung Galaxy S24 Ultra / 1 TB / Zwart, Titanium - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S24 Ultra / 1 TB / Zwart, Titanium op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Jeffrey 21-03-2024

Prachtig toestel in uiterlijk en prestatie

Prachtig toestel in uiterlijk en prestatie.

De Samsung Galaxy S24 Ultra is meteen uit de verpakking een mooi toestel.
Strakke vormgeving, mooi groot en plat scherm.
Voelt stevig en ziet er ook uit als een sterk en luxe toestel.

Maakt hele mooie foto's en video's.

Samsung zet hoog in op de AI op de S24 serie en deze heeft leuke en handige functies.
Foto's bewerken, teksten vertalen, live gesprekken vertalen en Circle to Search artikelen en teksten vinden via Google.

Heel mooi toestel met hele mooie functies.

Pluspunten

• Mooi design, strak en sterk
  • Mooie foto's en video's
  • Leuke en handige AI

Minpunten

• Geen oplader geleverd

Glennao 19-03-2024

S24 Ultra een Krachtpatser van Technisch gemak

Technisch wonder, Camera is uitstekend, AI en Spen ongeëvenaard. Een aanrader.

Pluspunten

• Helderheid scherm
  • Talloze mogelijkheden Spen
  • Batterij
  • camera en video
  • Ai en Circle to Search

Minpunten

• Groot
  • Duur

Peter22 18-03-2024

Samsung blijft vernieuwen

als tester dit product nu ruim 1 week in huis en als je Samsung (voor mij S9, A54 en S21) gewend bent dan is de bediening zoals je gewend bent, maarrrr er zitten zeer vele nieuwe en handige features in dit type. Zoals het virtuele touchpad dat doorzichtig op het scherm staat. Daarop staan de veelvuldig gebruikte "knoppen" zoals volume, terug, recent, scherm uit, etc. Het touchpad verdwijnt na 10 seconde als je er niet op drukt. Ik vond note assist, waarbij je gewoon op je scherm kan schrijven met de in de telefoon zittende pen ook heel handig. Dan zitten er vele, naar eigen inzicht en handigheid aan te geven, veegpatronen zoals je het zelf handig vindt om bij 1 hand je telefoon te gebruiken. Voor foto's kan expertRAW vinden in Galaxy shop en dat is ook echt een uitvinding voor smartphone fotograven zoals ik. Het is, nu nog, zeker veel geld voor dit toestel, maar je kunt er dan ook heel veel mee.

Pluspunten

• note assist
  • virtuele touchpad
  • one hand operation

Minpunten

• grootte

Nicole 12-03-2024

Tester van dit toestel

Ik heb deze telefoon mogen testen. Doet hij wat ze beloven?
De S24 is een wat groter en zwaarder toestel en ligt fijn in de hand.
Van mijn S21 naar de S24 ging b8jna vanzelf. Via smartswitch alles door kunnen zetten.
In de basis is dit een gewoon Samsung toestel. Makkelijk in gebruik. Internet werkt lekker snel. De nieuwe Ai functies.
De S pen.
Zit links aan de onderzijde van je toestel. Indrukken en hij klikt er uit. Als afstandsbediening voor je telefoon. Met een vinger op de toets je telefoon bedienen. Foto's maken. Playlist afspelen, pauzeren, volgende of vorige nummer. Harder, zachter. Het kan allemaal. Toestel geeft een melding als je hem vergeet terug te doen.
Circle search: De hometoets ingedrukt houden en omcircel datgene wat je wil opzoeken. Je hoeft niks te doen, de telefoon zoekt vanzelf.
Photoassist: Ik heb het online met de video instructie uitgeprobeerd. De S24 maakt behoorlijk mooie foto's. Met de assist kun je ze verder bewerken zonder extra downloads.
Verwijderen, vervagen, invoegen, verplaatsen, het was even zoeken maar het is allemaal mogelijk.
Dan het enige minpunt van deze telefoon:
Live call tolk en chat assist. Het zou super zijn als dit ook in het Nederlands kon. Helaas, de keuze van talen is nog erg beperkt. Als je goed Engels spreekt werkt het prima.
Note assist: echt een handigheidje om je notes te ordenen. Ook het maken van een samenvatting van een lap tekst werkt prima. Is niet werkzaam op alle documenten. Bijvoorbeeld een grote rekening is hier niet geschikt voor.
Draadloze oplader is een stuk makkelijker. Mijn S21 moet op juiste plek liggen anders laadt hij niet. Leg de S24 er op en hij doet het.
Ik heb mijn keuze gemaakt voor mijn nieuwe toestel!

Pluspunten

• Bedieningsgemak
  • Accuduur
  • Helderheid/kwaliteit beeldscherm

Minpunten

• Chat assist, live call tolk niet in het Nederlands

Richard Altfeld 09-03-2024

Mooie gemakkelijke telefoon om te gebruiken.

Ik wilde de S24 zien omdat hij er prachtig uitzag en ik wilde zien of ik van zo'n grote telefoon kon genieten.

De telefoon is erg snel. Het vertraagde nooit en behandelde alles wat ik wilde dat het goed zou doen. Het scherm was altijd geweldig om naar te kijken wanneer de zon erop scheen en wanneer het erg donker was. De foto's die de telefoon maakt, zijn geweldig.

Mijn grootste probleem is dat ik denk dat de telefoon iets te groot is en tegen deze prijsklasse kun je veel meer innovatie krijgen van de concurrentie.

Uiteindelijk vind ik deze telefoon geweldig als je wilt dat iets gewoon werkt en je nooit zorgen hoeft te maken dat je telefoon niet meer werkt. Als je gewoon iets wilt kopen en het wilt vergeten, dan is dit de telefoon om te kopen.

Pluspunten

• fantastisch scherm
  • goede foto's
  • geweldig om vast te houden

Minpunten

• prijs
  • gemiddelde battraat